İletişim için Mail Atabilirsiniz
==>adyghe-kizi01@hotmail.com <==

9 Haziran 2016 Perşembe

Yves Rocher Kayısılı Peeling / Yves Rocher Apricot Fruity Scrub

Yves Rocher'in kayısılı peelingini duymayan kaldı mı :)


Severek kullandığım bu peeling muhteşem bir kokuya sahip! Haftada bir hafif masaj yaparak uyguluyorum, içerisindeki serte yakın tanecikleri cildimdeki ölü derileri güzel temizliyor.

Yoğun bir kıvamı var, nemli/ıslak cilde çok bastırmadan  uygulamakta fayda var.

Benim karmadan yağlıya dönük ve çok hassas olmayan fakat sivilceye meyilli bir cildim var. Sivilcem olduğu zamanlarda o bölgeye uygulamamaya özen gösteriyorum. Zaten sivilceli ve hassas ciltlere uygun olmadığını yves rocher'deki uzman da belirtmişti.

İndirimsiz fiyatı 14.90. Ben 12tl gibi bir fiyata almıştım. Oldukça bereketli bir ürün, uzun süredir kullanıyorum ve yarısına anca gelmiştir. Bittikçe alacağım bir peeling. Denemenizde fayda var :)

Aranızda deneyimleyen varmı?






3 yorum:

  1. Tunckol.com Tasarladığı Bir Çok Saat ve Kişiye Özel Ürünleri Popülerliği En Üst Seviyeye Taşımasıyla Bilinen Bir Online Alışveriş Sitesidir.
    https://www.tunckol.com/

    YanıtlaSil