İletişim için Mail Atabilirsiniz
==>adyghe-kizi01@hotmail.com <==

8 Haziran 2016 Çarşamba

Himalaya Herbals Neem Özlü Maske

Uzuuun bir aradan sonra yeni post :)

Methini bir süredir duyup almak istemiştim bu maskeyi. Gratis anneler günü indiriminde koşa koşa bu maskenin olduğu rafa gittim ve sonuç malum, bitmişş! Himalaya ürünlerinden eser kalmamıştı neredeyse. Ama ben yılmadım indirim bittikten sonra mütemadiyen uğradım ve buldum sonunda.

Neyse düşüncelerime gelecek olursak...


Ürünün toprak&kına karışımı bir kokusu var ve malesef bu kokudan hiiç hoşlanmadım. 

Doğal bir içeriği olması zaten beni cezbeden önemli bir özellik, bu sayede acaba mı demeden aldım.

Maskeyi eve gelir gelmez meraktan denedim, insan bi banyo yapar gözeneklerini açar sonra uygular ama nerdee :) Parmaklarım yardımıyla uyguladım ürünü, sürümü kolay, üzerinde 15 20dk bekletmemiz gerektiği yazıyor, ki bende bu şekilde yaptım. 15. dkda yüzüm gerim gerim gelmeye başladı. 

Aynaya baktım ve sonuç muhteşem! Siyah noktalarımı dışarı püskürtmüş resmen. Bi koşu banyoya gittim yüzümü yıkamak için. Yüzümü maskeden arındırdıktan sonra kuruladım ve aynaya tekrar baktığımda burnumun üzerindeki siyah noktalar yok olmuştu. Gözeneklerimin içi bomboş ve cildim de inanılmaz yumuşaktı. Bu hissi çok sevdim :)) 

Fiyatı 11.90tlydi ki indirimlerde 6tlye kadar iniyor,tabi bulabilirseniz:) Mutlaka denenmesi gereken ürünlerden biri. Benim haftalık rutinimde şuan kendisi:)

Yüz yıkama köpüğünü de en kısa sürede denemek istiyorum bakalım. Denersem blogumda paylaşıyor olacağım.

Siz bu ürünü denediniz mi,memnun kaldınız mı yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim:)

Görüşmek üzeree...













7 yorum: